صنایع غذایی مهیا

مجتمع صنایع غذایی مهیا فعالیت خود را همزمان با آغاز دهه هشتاد شمسی با تامین ، تولید ، بسته بندي و توزیع مواد پروتئینی تازه و منجمد اعم ازگوشت ، مرغ، ماهی ، میگو و فرآورده هاي گوشتی از جمله همبرگر، کباب لقمه ،ناگت ، سوسیس ، کالباس ، ساندویچ و پیتزاي آماده به صورت بسته بندي فروشگاهی ، رستورانی و عمده آغاز نمود .

مجتمع صنایع غذایی مهیا پــروتئین با رهنمودهاي ارزشمند موسسان که از پیشکسوتان این صنعت می باشند در کنــار تلاش مدیران ، کارکنان و بهره بردن از ماشین آلات روز مبادرت به عرضه محصولات با کیفیت ممتاز براي تمام هموطنان در سراسر کشور نموده است.

کد IR صادراتی

مجتــمع صنایع غذایی مهیـا پــروتئین مفتخر است به عنوان اولین واحد تولیدي این صنعت موفق به کسب استانداردبین المللی صادراتی کشور تحت عنوان ” کد IR صادراتی “ گردیده است.

مجتمع صنایع غذایی مهیـا پروتئین در راستاي ارتـقاي کیفیت محصولات غذایی ،اولین مجموعه ایست که از روش بسته بندي با اتمسفر اصلاح شده (MAP )به جهت افزایش کیفیت و ماندگاري محصولات تولیدي خود استفاده نموده است.

شهر پروتئین مهیا

مجتمع صنایع غذایی مهیا پروتئین با استعانت و عنایت خداوند متعال در سال 1399 و پس از دو دهه فعالیت موفـق و مستمر اقدام به افتتاح بزرگترین و بروزترین مجتمع تولید مواد پروتئینی کشور تحت عنوان “شهر پروتئین مهیا” نموده که با داشتن 25000 متــر زیربناي مفید و ظرفیت تولید بیش از 550تن از انواع محصولات پــروتئینی در یک روز کاري داراي حدود 500 بارکد کالاي مختلف می باشد.

شهر پروتئین مهیا ضمن تامین و تولید یکی از اصلی ترین کالاهاي سبد غــذایی خانـوارهاي ایرانی ، صادرات و کارآفرینــی را تواما فرآهم نموده به طــوریکه با افتتــاح شهــر پروتئین مهیا زمینه اشتغال بیـش از 1500 نفر از متخصصان کشـور به صورت مستقیـم و بیش از 7500 نفراز هم وطنـان به صورت غیرمستقیم فرآهم شده است.

توسعه شهر پروتئین

مجتــمع صنایع غذایی مهیــا در سال 1387 در زمینــی به مساحت 30,000 متــرمربع واقع در شهــرك صنعتی خوارزمی در جنوب شرقی استان تهران اقدام به ساخت بزرگترین و مجهزترین مجتمع تولید و بسته بندي محصولات پــروتئینی کشور تحت عنـوان “شهر پــروتئین مهیا” نمود.

این مجتمع عظیم صنعتــی با زیر بناي بیش از 25000 متــرمربــع در چهار طبقه (بــراي حفظ و کنتــرل پیشرفته دما در تمام طبقات) از جمله بزرگترین و بروزترین کارخانه هاي محصولات پــروتئینی در غـرب آسیا محسوب می شود.

تاسیس کارخونه

محصولات مهیا

شهر پروتئین مهیا با ظرفیت تولیدي بیش از 500 تن از انــواع محصولات پــروتئینی گــوسفند ، فــرآورده هاي گوشتــی ( مرغ و ماهی ) ، محصــولات آلایــشی ( گوسفندي و گوساله ) ، گوشت سفید شامل انواع گوشت قــرمــز( سوسیس ، کالباس ، همبرگر و ناگت) ، غـذاهاي نیـمه آماده ، کنسروي و تن ماهی جزو سبد محصولات این مجتمع می باشد .

این مجتمع برتر کشوري با آخرین تکنولوژي هاي روز دنیا در زمینه صنایع غذایی بنا گردیده است ، به نحوي که آزمایشگاه بزرگ مهیا پروتئین واقع در شهر پروتئین مهیا به عنوان آزمـایشگاه تخصصی مرجع سازمان دامپــزشکی و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پـزشکی مورد استفاده قـرار می گیرد.

تاریخچه صنایع غذایی مهیا را میتوانید از این قسمت مطالعه کنید.

18 خط تولید فعال با 1000 بارکد محصول با 5 برند: مهیا, مهتا , درین نیک, نیک آفرید و مهیاد در صنایع غذایی مهیا تولید میشود.

خانواده بزرگ مهیا همواره با انتخاب و تهیه بهترین مواد اولیه با بالاترین تکنولوژی روز دنیا, ضمن نگاه به بازارهای جهانی با تلاش روزافزون سعی درارائه بهترین کیفیت جهت تکمیل سبد محصولات (غذاهای اماده و نیمه آماده, کنسرو ها و ساندویچ ها ) برای عرضه به شما عزیزان خواهد داشت.

جهت خرید تمامی محصولات مهیا میتوانید از طریق سایت مهیاشاپ اقدام نمایید.

 

با مهیا بهترین غذا مُهیاست.