در مجتمع صنایع غذایی مهیا محصولات چرخکرده گوشت توسط مکانیزه به قطعات ریز ( اصطلاحا خرد شده ) پس از طی دو مرحله چرخ می شوند.

مهیا پروتئین به جهت افزایش کیفیت و رضایت مشتریان در مرحله چرخ دوم گوشت هاي چرخ شده را غضروف گیري می کند تا محصولات نهایی از کیفیت و طعم بهتري برخوردار شوند.

این روند براي تمام محصولات چرخکرده رعایت می شود،از جمله گوشت گوسفند، گوساله ، بوقلمون و مرغ، تمام مراحل خرد شدن ، چرخ شدن، غضروف گیري و پرشدن به صورت تمام مکانیزه و بدون دخالت دست و تحت شرایط اتمسفر اصلاح شده انجام می گیرند.

سالن بسته بندي گوشت قرمز(گوسفند و گوساله)

تولید انواع مختلف گوشت قرمز

بارکدزنی بیش از500 عدد از انواع مختلف گوشت قرمز

توزیع و تولید از بسته هاي نیم کیلوگرمی الی بیست کیلوگرمی

همگام با استانداردهاي روز داخلی و بین المللی

ظرفیت تولید بیش از500 تن در یک شیفت 8 ساعته

پاسخگوي نیازهاي کشور از خانوار تا مصارف صنعتی

اولین واحد تولیدي با بسته بندي به روش MAP

بسته بندي به روش MAP

روش بسته بندي در اتمسفر اصلاح شده MAP یا modified packaging atmospheric از به روزترین و کارآمدترین روش هاي روز در بسته بندي محصولات FMCG یــا پروتئینـی است.

ایـن روش در هنگام بستن درب محصولات هواي داخل محصـول که شامـل میزان قابـل توجهی اکسیـژن تست خالــی می گردد.

(اکسیژن از عناصري است که روند فاسد شدن محصولات را تسریع می بخشد)

تخلیه شدن اکسیژن و پر شدن با اتمسفر اصلاح شده اي که به جاي اکسیژن حاوي مقدار بیشتري گاز نیتروژن است باعث می گردد طول مدت نگهداري محصول از 3 روز به 7 روز افزایش پیدا می کند.

این افزایش مدت جدا از طولانی شدن زمان به حفظ رنگ،طعم و کیفیت ارزش غذایـی کلـی محصول کمک شایانـی می کند.

محصولات گوشت سفید

مجتمع صنایع غـذایی مهیا بـا ظرفیت تولید روزانه بیش از300 تن از انواع محصولات گوشت سفید ماکیان از جمله مرغ، بوقلمون و بلدرچین به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشت سفید در کشور محسوب شده و گامی بلند به جهت بهره مند ساختن هموطنان در سراسر کشور از محصولات پروتئینی با کیفیت، سلامت، استاندارد برداشته است.


مجتمع صنایع غذایی مهیا اولین مجموعه داخلی است که تمام محصولات گوشت سفید خود را بدون دخالت دست طـی دو مرحله به صورت مکانیـزه شستشو داده و بعد از قطعه بندي نیز به صورت مکانیزه شسته و بسته بندي می نماید .

سالن بسته بندي مرغ

در صنعت محصولات پروتئینی انتخاب و تهیه بهترین مواد اولیه رابطه مستقیم با کیفیت محصول نهایی دارد

در مجتمع صنایع غذایی مهیا هنگام تهیه یک محصـول بیـش از سه بـار کیفیت محصولات سنجیده می شود: یک بار هنگام ورود اولیه ، یکبار بعد از شستشو و یکبار هم قبل از خروج نهایی از کارخانه است.

تولید مکانیزه محصولات گوشت سفید با سیستم سورتینگ هوشمند و تقسیم هدفمند آغاز شده که مرغ هاي هم وزن را به صورت هوشمند در میزهاي از پیش تعیین گردیده تقسیم می نماید

این تقسیم هدفمند اولیـن مرحله پروسه تولید محصول مرغ می باشد.

محصولات دریایی

ارزش غذایی و اهمیت وجود محصولات پـروتئینی دریایـی در سبـد غذایـی خانوارهاي ایرانی و در دست قرار گرفتن محصولات دریایی با کیفیت تازه و استاندارد براي تمام هموطنان کشور ما را بر آن داشت

تا در فاز دوم توسعه شهر پروتئین مهیا با افزایش 300 درصدي این دسته از محصولات پروتئینی نگاه ویژه اي به محصولات غذایی دریایی داشته باشیم .


مجتمع غذایی مهیا هم اکنون با تولید انواع ماهی تازه و منجمد ، میگو در سایزهاي مختلف از ارکان مهم تولید و توزیع محصولات پروتئینی دریایی در سطح کشور است.

مجتمع صنایع غذایی مهیا هم اکنون تمام ماهی هاي تازه را بدون دخالت دست شستشو ، پاك و بسته بندي می نماید. در تمام مراحل بدون حضور نیروي انسانی صورت می پذیرد.

محصولات ماهی مهیا

فیله ماهی حسون منجمد

ماهی قزل آلا تازه 1000 گرم

فیله ماهی قزل آلا بی استخوان منجمد مهیا

استیک ماهی شیر منجمد

فیله ماهی حسون منجمد

ماهی قزل آلای منجمد

فیله ماهی تیلاپیا بی استخوان منجمد

فیله ماهی قزل آلا سالمون500 گرم مهیا

ماهی قزل آلا شکم خالی تازه 800 گرم

فیله ماهی سیباس منجمد 700 گرم

تمامی محصولات مهیا به تاریخ روز بوده و شما میتوانید تاریخچه مهیا را از این قسمت مطالعه کنید.